tisdagen den 25:e oktober 2011

Brasiliansk vaxning har kommit till Skövde.


Nu i Oktober har det börjat en nya tjej hos oss, Jossan, som håller på med all vaxning på kroppen. Så det ni ser på bild är lite extra öppningserbjudande som hon kör just nu. Det som gör henne speciell (förutom att hon är världens góaste) är att hon är just nu den enda i Skövde som gör Brasiliansk vaxning! Om ni inte känner till det, googla på det.

Så igår testade jag att vaxa halva benen och Brasiliansk vaxning för första gången. Det gick hur bra som helst, trodde jag skulle skrika men Jossan är så grym och professionell! Det är verkligen så kul att hon har börjat hos oss och förstärkt teamet! Hör gärna av er till salongen om ni vill veta mer om hur hon arbetar! Bild på henne kommer senare :)

7 kommentarer:

jesssica sa...

vill tacka för en otroligt bra blog och även tipsa om hur man kan sköta om en lyckad vaxning. http://www.stjarnsalongen.se/brasiliansk-vaxning-tips

Mikaela Johansson sa...

Tack så mycket! Ok, jag ska genast kolla upp denna länken! :) Kram M

Elna sa...

Vad klassar du som smärtfritt? Vill gärna göra det istället för vanlig bikinivaxning men det känns en aning för plågsamt för min smak.

Mikaela Johansson sa...

Hej Elina!
Jag tycker att du borde testa det om du tycker det känns helt ok att göra bikinilinjen. Jag hade inga problem med att göra brasiliansk men däremot benen, det gjorde ont. Men självklart känns det att göra brasiliansk, fast det är en snabb smärta som direkt försvinner.
Kram M

Sandra sa...

Hej! Såg ditt inlägg när jag sökte på google om vaxning i skövde,, finns det någon websida om den salong du pratar om?

Mvh Sandra!

Anonym sa...

Hej mikaela!!! Vart ringer jag och bokar??? Har försökt ringa dig massa gånger men tyvärr inget svar. Kan du vara jätte snäll och skriva nummret till salongen? Tack på förhand!!!

Brasiliansk vaxning sa...

Kan tipsa om att Wafu i skövde också utför brasiliansk vaxning.